PLANET AIZA MIRA

PLANET AIZA MIRA

Monday, July 16, 2012

NTV7 FEEL GOOD RUN 2012

Bertempat di Bandar Utama, iaitu bersebelahan dengan tasik di bahagian belakang One Utama. Aiza dan rakan-rakan telah terlibat menjadi sukarelawan sempena NTV7 FEEL GOOD RUN 2012. Kami semua berkumpul seawal jam 4 pagi di IPG Kampus Teknik, Cheras. Kami kemudiannya menaiki bas menuju ke Bandar Utama. 

Setibanya di sana, kami perlu melapor diri dan bersiap sedia dengan menyalin pakaian kepada t-shirt larian serta sarapan pagi.
 
Tarar.. mana ada orang lagi...huhu.. 

Selepas selesai bersarapan, kami diberikan taklimat dan dibahagikan kepada beberapa kumpulan. Kami semua sukarelawan daripada IPG Kampus Bahasa Melayu yang terdiri daripada Aiza, Suzieyani, Aisyah, Ain Fara, Fifi dan juga Syakira telah ditugaskan untuk menjaga bahagian 'goodie bag'.

 Posing-posing dulu yerk..lambat lagi ni sebelum waktu bertugas.




Aiza Mira dan Boboiboy ! 

Disini, semua peserta larian akan mengambil 'goodie bag' iaitu selepas mereka menamatkan larian. Sangat banyak, penuh satu khemah. hu..hu..



Bananana dan juga Si Cantik Yaya


Selesai sudah tugas sebagai sukarelawan. Sebelum balik, Aiza sempat bergambar kenangan  bersama-sama rakan-rakan lain. Harap dapat jumpa korang lagi lain kali. :-)


Mesti semua nak tahu apa kandungan 'goodie bag' tu kan. Taraa.. ni la kandungan 'goodie bag'.. Aiza juga diberikan goodie bag ini sebagai penghargaan daripada pihak pengajur. Terima Kasih ye..


No comments:

Post a Comment