PLANET AIZA MIRA

PLANET AIZA MIRA

Saturday, January 12, 2013

Keluar makan-makan ( THE C )

Ermm... Sibuk-sibuk dengan kuliah yang padat dan kerja yang menimbun membuatkan blog aku bersawang tanpa entri. Tidak... tidak... hu3..Setiap hari aku terfikir bilakah waktu yang sesuai untuk aku update semua entri yang aku dah "wujudkan" dalam bentuk folder di dalam laptop untuk dimuatnaik bersama coretan hati kecilku. Hu3..

Hari demi hari, tak jugak aku update sehinggalah ke saat ini. Hu3... Kelas aku PISMP C keluar makan-makan kat Secret Recipe Mid Valley. Tetamu yang paling terhormat sekali, jejaka 3 orang kelas aku ni. Bukan senang diaorang ni nak ikut kami-kami warga THE C ni keluar tau. 


Senyum-senyum, makanan belum sampai. Jadi kita posing-posing dulu yer.


Kami-kami ni bila dah dapat makanan dah tak ingat dunia dah. Hik3..Termasuklah aku yang tak sedar duk asyik menggigit jagung tu. Cumanya aku terberkenan pulak kat Tom Yam yang Kak Shira (Tudung Biru di dalam gambar) makan tu. Kalau berkunjung lagi, aku nak try Tom Yam tu pulak. (Sehingga ke saat entri ini ditulis selepas hampir setangah tahun peristiwa ini berlalu, hajat ini masih belum tercapai. ;-( sedih )




Walaupun jalan-jalan cari makan sesi kali ini masih tidak mengumpulkan semua ahli THE C, tetapi semuanya seakan terubat dengan kehadiran 3 jejaka pujaan kelas kami ni. Harap dapat keluar mcam ni lagi sebelum kita habis pengajian hujung tahun nanti. ;-)


No comments:

Post a Comment